08. September 2010
Navigation
· Forside
· Snooker
· Downloads
· Debatforum
· FAQ
· Kontakt siden
· Links
· Søg
Besøgende
· Gæster online: : 2

· Brugere online: : 0

· Antal brugere: : 1,213
· Nyeste bruger: : PeerHolm
Debatemner
Nyeste emne
· Snooker i Cirkus...
· Ny snookerkø ?
· To-do listen
· DDBU nyheder
· Higgins afsløret i a...
Mest aktive emner
· Køer. [70]
· Hvem er i? [70]
· Snookerbreaks [33]
· Påvirkning af skæ... [30]
· Er Ebdon for kede... [30]
Nyeste artikler
· historie om snooker
· China Open
· Malta Cup
· Northern Ireland Trophy
· Interview med Henrik...
Se indlæg
snookerfaq.dk :: Snooker - interaktivt :: Spillere
 Udskriv debat
Er Ebdon for kedelig??
jonathan Jakobsson
#1 Udskriv indlæg
Lagt på d. 02. April 2007 14:58:51
Snooker Afhængig

Antal indlæg: 161

Jeg har tænkt over hvorfor Peder Ebdon ikke er særlig populær. Er det fordi han er for langsom til at støde ballerne eller er han bare for kedelig af person??Grin
hvorfor tror du/i det er tilfældet at han ikke er populær??

Winklavet af hans største fan.Wink

kynde
#2 Udskriv indlæg
Lagt på d. 02. April 2007 19:08:50
Snooker Afhængig

Antal indlæg: 146

Hvem har bildt dig det ind?

Jeg er helt vild med Ebdon. Korrekt han spillede en meget langsom kamp mod Ronnie i VM det år han slog ham ud i semien (og tabte finalen til Murphey?)

Men det var det der skulle til for at vinde. Så cool.

Og hvergang han spiller bliver det nævnt hvor god en ambasadør han er for snooker fordi han altid opfører sig eksemplarisk, og han er altid den første til at lykkeønske sin modstander hvis han taber eller rose ham (evt. trøste hvis det var en finale) når han vinder. Han er både en god vinder og taber (lige modsat mig Wink)

Nogen syntes han er kedelig fordi han sjældent (læs aldrig) viser følelser, men da han vandt sin sidste turnering, gik han med tåre i øjnene gennem sidste break efter sejren var sikret. Det var stort.

Jeg er 90% for og kun 10 % i mod han stil Grin
Kynde

grove
#3 Udskriv indlæg
Lagt på d. 02. April 2007 21:11:32
ny på siden

Antal indlæg: 3

Det var i kvartfinalen ved VM 2005 at Ebdon slog Ronnie ved at spille langsomt. Det var Matthew Stevens der tabte til Murphy i finalen, jeg kan ikke huske hvem af dem der besejrede Ebdon i semifinalen.

Jeg synes også det var fint at han gjorde hvad der skulle til for at vinde den kamp, og generelt har jeg det fint med Ebdon, men der er da spillere jeg bedre kan lide.

kynde
#4 Udskriv indlæg
Lagt på d. 03. April 2007 12:11:01
Snooker Afhængig

Det var Murphey der slog Ebdon ud, kunne bare ikke huske at det var i semi finalen.
Kynde

jonathan Jakobsson
#5 Udskriv indlæg
Lagt på d. 03. April 2007 19:01:09
Snooker Afhængig

men det er bare ret pineligt at ebdon tabte med Joe Swail i china open SadSad

Lindea
#6 Udskriv indlæg
Lagt på d. 08. April 2007 11:31:18
Brugers avatar

Semi pro

Antal indlæg: 43

Ebdon blev rimeligt upopulær efter kvartfinalen mod Ronnie i 2005 men det var hovedsaligt blandt de fanatiske Ronnie fans, kan man vel kalde dem.

Der er dog en del der ikke bryder sig om ham efter hvad jeg har erfaret, og de syntes ofte at sige at det bl.a. skyldes hans spille tempo og hans udbrud som var mest hyppige før i tiden, men dog stadig kommer i ny og næ. Men der er også mange der godt kan lide ham (heriblandt mig selv).

Efter min opfattelse er der flere spillere der er mindre vellidte end ham. Det sker dog en gang imellem at der kommer nogle der ikke bryder sig om ham, men det syntes mest at være i perioder.
"He's beginning to annoy me" -Jimmy White after his 18-17 defeat to Hendry in 1994

kynde
#7 Udskriv indlæg
Lagt på d. 09. April 2007 14:32:54
Snooker Afhængig

Han er vist helt holdt op med de udbrud som han vist kom med i hans "unge" dage?

Jeg har aldrig set ham komme med noget der mindede om et udbrud de seneste par år hvor jeg har fulgt med i snooker. (Måske er det en anden grund til at syntes han er kedelig?)
Kynde

Jacob
#8 Udskriv indlæg
Lagt på d. 22. April 2007 18:05:28
Nysgerrig begynder

Antal indlæg: 17

Ebdon er nice imo Smile

bennybomstaerk
#9 Udskriv indlæg
Lagt på d. 02. May 2007 19:27:37
ny på siden

Antal indlæg: 3

Ebdon gav mig nogle af mine smukkeste snookeroplevelser da han var ung.
Nu er han lidt kedelig, men hvis man tænker på snooker som et spil om penge, så vinder han jo på det.
Han har sikkert brug for dem.

kaspergm
#10 Udskriv indlæg
Lagt på d. 02. May 2007 20:34:06
ny på siden

Antal indlæg: 2

Jeg kan godt lide Ebdon - hans vinderstil er top fornem, og hans comback mod Dott i sidste års finale var enestående. Jeg holdt på Dott dengang, så havde ikke noget imod at se ham vinde, men Ebdon vandt mig 100 % over med sit spil.

jonathan Jakobsson
#11 Udskriv indlæg
Lagt på d. 22. May 2007 05:50:41
Snooker Afhængig

Kynde sagde:

Jeg har aldrig set ham komme med noget der mindede om et udbrud de seneste par år hvor jeg har fulgt med i snooker. (Måske er det en anden grund til at syntes han er kedelig?)

Grinhej kynde.. du siger at du slet ikke har set et mindere udbrud fra Peter Ebdon i seneste par år.. så du ikke UK Championsship i år ( og den tournering vandt Peter Ebdon jo). Da Peter Ebdon vandt simien begyndte han jo at danse, og råbe ud til puplikum.Grin

kynde
#12 Udskriv indlæg
Lagt på d. 22. May 2007 20:00:42
Snooker Afhængig

Det kan jeg ikke lige huske, men jeg kan huske at han fik tåre i øjnene da han vandt finalen (var det UK?)

Men det er jo et positivt udbrud, jeg referede til de negative udråb han vist var berygtet for tidligere.
Kynde

jonathan Jakobsson
#13 Udskriv indlæg
Lagt på d. 22. May 2007 20:07:21
Snooker Afhængig

Shockja okay det er nok rigtigt at han ikke er kommet med et negativt udbrud de seneste par år.. Shock

men HKH sagde også da han begyndte at danse og råbe ud til puplikum, at det var langt tid siden at han sidst havde set noget ligende..Grin

men det er jo også bedre at han kommer med posative udbrud, end at han kommer med nigative udbrug... ikk?

kynde
#14 Udskriv indlæg
Lagt på d. 23. May 2007 15:03:56
Snooker Afhængig

Jo det syntes jeg bare er fedt. Det virker også så meget stærkere når det kommer fra en der normalt holder på formerne.
Da han fik tåre i øjenen mens han spillede sit sidste break og var sikker på at vinde... Det var stærkt at se
Kynde

jonathan Jakobsson
#15 Udskriv indlæg
Lagt på d. 23. May 2007 16:50:51
Snooker Afhængig

ja, haha.
kender du enelig andre som er lige som ham, jeg mener lige så følsom.. jeg kan nemlig ikke komme i tanker om andre proffer der ku' kommer i tanke om at grade af glæde i snooker. Det er da sødt, hva'??Grin

Sadokay ud over ding i masters finalen.. hahaSad

Lindea
#16 Udskriv indlæg
Lagt på d. 23. May 2007 17:05:02
Brugers avatar

Semi pro

[quote]jonathan skrev:
...kender du enelig andre som er lige som ham, jeg mener lige så følsom.. jeg kan nemlig ikke komme i tanker om andre proffer der ku' kommer i tanke om at grade af glæde i snooker. quote]

Der er selvfølgelig Alex higgins da han vandt VM i '82.
Det er et fantastisk klip at se...
"He's beginning to annoy me" -Jimmy White after his 18-17 defeat to Hendry in 1994

jonathan Jakobsson
#17 Udskriv indlæg
Lagt på d. 23. May 2007 17:10:16
Snooker Afhængig

undskyld mig, men siger du ikke inde i " hvem er i? " at du kun er atten år.. har du så set klippet inde på www.youtube.com eller hvad??

Lindea
#18 Udskriv indlæg
Lagt på d. 23. May 2007 17:14:24
Brugers avatar

Semi pro

Så det på en DVD jeg har, "the History of Snooker" hvor det er med på.

jonathan Jakobsson
#19 Udskriv indlæg
Lagt på d. 23. May 2007 17:22:26
Snooker Afhængig

okay har kan man købe den?? eller hvor købte du den??

Lindea
#20 Udskriv indlæg
Lagt på d. 23. May 2007 17:25:21
Brugers avatar

Semi pro

Købte den på amazon.co.uk (købte også bl.a. Ronnie's dvd og nogle forskellige snooker bøger her).
Der er en masse interesant hvis man søger lidt derinde.Smile

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Nyhedsbrev
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

04. September 2010
Så er det snart Shanghai tid, og det er UDEN ROS? Hvem ta'r så titlen?

27. August 2010
Powersnooker og OneFourSeven ser begge ud som det kunne blive interessant. Vil forsøge at få nogle prøve-turneringer op at køre i løbet af sæsonen!

27. August 2010
Davis + Selby + Tabb til KBH... JEG KA' LI' DET!

23. August 2010
Syn's Power Snooker virker interessant, hvad mener snooker oraklerne herinde? www.powersnooker.c
om

23. August 2010
Tillykke til "the Ginger Magician". Still going strong!

29. July 2010
Alex Higgins er gået bort. Trist trist. Trods hans opførsel og mange skandaler, kan der ikke herske tvivl om hans gave ved et snookerbord. RIP!

29. May 2010
Allan Norvak er også med i + 50 her har han vundet de første 2 kampe med 3 - 0 virkelig flot gået af begge drenge/mænd held og lykke til dig også Allan

29. May 2010
Jeg vil blot sige tillykke til Rune som har vundet 3 kampe med 4 - 0 i score ved EM i Bukarest held og lykke fremover kampene kan følges på link på skomarbillard.dk

09. May 2010
... fortsat: , er der Albertslund Billard Club (www.abc72.dk)

09. May 2010
@ Finn50: Hvis du bare har lyst til at prøve spillet kan du reservere bord på poolpub på Nørrebro (www.poolpub.dk). Er du interesseret i at spille snooker regelmæssigt er der A

09. May 2010
Hvor er det muligt at spille snooker i Nordsjælland/Køben
havn???

03. May 2010
Jeg har netop udsendt nyhedsbrev med links til Higgins nyheder - sørg nu for at være tilmeldte til dette! Wink

02. May 2010
John, John, John. Det her får du svært ved at rode dig ud af. Sad

28. April 2010
Bud på hvem der vinder VM?

21. April 2010
Rigtig godt DM alle var virkelige hjælpsomme hele vejen igennem - så var bordene jo bare i topklasse med nr 10 pro klæde...

Siden dannet på: 0.61 sekunder 493,129 Unikke besøg