|
Higgins afsløret i at planlægge matchfixing!
|
| Hanga |
Lagt på d. 02. May 2010 07:55:22
|
Nysgerrig begynder

Antal indlæg: 14
|
Puha, en slem skandale rammer snooker sporten her på dagen for VM finalen.
Undercover journalister har afsløret John Higgins i at være villig til at indgå aftale om match fixing. Efter hans kamp til Davis i dette VM, fløj han til Ukraine for at lave en aftale. Han indgår en aftale om at tabe 4 specifikke frames i løbet af næste sæson, for 300.000 euro. De har det hele på video, og Higgins lyder på ingen måde som en mand, der har samvittighedskvaler. Sidder og taler om hvor let det er at snyde fansne.
Read it, watch it, and weep!
http://www.newsoftheworld.co.uk/news/801641/How-world-snooker-champion-John-Higgins-plots-to-betray-his-fans-for-cash.html
Jeg må sige jeg er yderst rystet. Dette var min absolutte favoritspiller, en af tidens absolut bedste snookerspillere! Han har skovlet millioner ind i præmie- og sponsorpenge, så man kan umuligt forestille sig, at manden står og mangler penge. Det er med andre ord grådighed, der får "sportens mest sympatiske mand" ud i det her. Føj for satan.
Redigeret af Hanga d. 02. May 2010 08:30:53 |
| |
|
|
| kfl |
Lagt på d. 02. May 2010 18:58:56
|
Nysgerrig begynder

Antal indlæg: 15
|
Har aldrig været John´s største fan men hvor ærger jeg mig over at en af sportens største ambassadøre laver sådan en gang lort.
Havde det været Ronnie tror jeg de fleste havde tænkt "Jah. Hvem ellers???"(Og jeg er stor Ronnie fan.) Men HIGGINS.
Har i set at tv2 ogs har skrevet om det??? fedt at en af danmarks største kanaler skriver om snooker. Ærgeligt at det er en skandale de skriver om. |
| |
|
|
| kfl |
Lagt på d. 03. May 2010 12:52:31
|
Nysgerrig begynder

Antal indlæg: 15
|
Ogs GIGANT artikel om det i ekstra bladet. |
| |
|
|
| Morten Foged |
Lagt på d. 11. May 2010 07:35:59
|
Nysgerrig begynder

Antal indlæg: 12
|
Lad os nu se når sagen bliver afsluttet.. Ingen tvivl om at det er en skandale, såfremt det viser sig at være sandt.. Men Higgens har tjent omkring 100 mio. kr. i præmie- og sponsorpenge, så jeg tvivler på at han vil sætte sin karriere over styr for "sølle" 2,5 mio... |
| |
|
|
| Leon Bonde Larsen |
Lagt på d. 12. May 2010 14:11:16
|

Snooker Afhængig

Antal indlæg: 180
|
Det har nu også vist sig, at Higgins forsøgte at vædde mod sig selv i VM finalen sidste år... trist, men jeg tvivler på at han kan redde sig ud af det her. Vi må bare håbe, at han ikke tager andre spillere med sig i faldet. Han er nok ikke den eneste der har lavet den slags.
http://www.newsof...nship.html
-Leon |
| |
|
|
| Morten Foged |
Lagt på d. 02. June 2010 18:26:04
|
Nysgerrig begynder

|
Er der nogen der ved om sagen er endeligt afsluttet? Jeg synes ikke at jeg har kunnet læse mere om det, men det er måske bare mig? Håber satme ikke at der er hold i det.. |
| |
|
|
| Morten Foged |
Lagt på d. 02. June 2010 18:28:06
|
Nysgerrig begynder

|
- og det link du har smidt op, om at Higgens skulle have spillet mod sig selv - kommer det ikke ret belejligt, eller er det bare mig der er for naiv? |
| |
|