04. September 2010
Navigation
· Forside
· Snooker
· Downloads
· Debatforum
· FAQ
· Kontakt siden
· Links
· Søg
Besøgende
· Gæster online: : 1

· Brugere online: : 0

· Antal brugere: : 1,213
· Nyeste bruger: : PeerHolm
Debatemner
Nyeste emne
· Snooker i Cirkus...
· Ny snookerkø ?
· To-do listen
· DDBU nyheder
· Higgins afsløret i a...
Mest aktive emner
· Køer. [70]
· Hvem er i? [70]
· Snookerbreaks [33]
· Påvirkning af skæ... [30]
· Er Ebdon for kede... [30]
Nyeste artikler
· historie om snooker
· China Open
· Malta Cup
· Northern Ireland Trophy
· Interview med Henrik...
Se indlæg
snookerfaq.dk :: Snooker - interaktivt :: Free Ball
 Udskriv debat
Hvem er i?
Inferi
#1 Udskriv indlæg
Lagt på d. 04. May 2005 11:14:28
Erfaren bruger

Antal indlæg: 27

Nu sidder jeg her og små-keder mig.. Og så kunne man jo ligeså godt bruge tiden på noget fornuftigt - så, hvem er i, mennesker som nu hænder at poste herinde? Man bliver sgu lidt nysgerrig...
"And for those of you who are watching in black and white, the pink is next to the green."

kynde
#2 Udskriv indlæg
Lagt på d. 04. May 2005 12:20:44
Snooker Afhængig

Antal indlæg: 146

OK da.
Men hvem er så den der spørger?

Jeg har aldrig spillet snooker og kun spillet pool for "sjov" i poolcentre. Men der var da et tidspunkt hvor jeg var så god til 8-ball at jeg syntes det var sjovt...
Blev fanget af den gode kommentator på eurosport og så af at jeg altid har syntes pool er sjovt.

Jeg er hospitalsfysiker på Årshus Sygehus, og altså uddannet som fysiker på Århus uni. Er stadigt under uddannelse.

Har tidligere spillet en del golf, men har ikke spillet meget på det sidste pga en nakke skade. Måske bliver det pool/snooker i stedet. Håber snart at få prøvet det. Der er vist snooker borde på Sharks pool house i Århus, og en enkelt pool klub med snooker borde så måske.

Og ellers spiller jeg Blood Bowl i Aros BB liga: www.arosbb.dk
Tabte desværrer finalen i går. Det er vist lidt nørdet, men man er vel ikke fysiker for ingenting :lol:

Og hvis nogen spørger efter alder så er jeg kun 29 år. Men hvis i spørger i morgen så må jeg nok sige at jeg har rundet de 30 Shockops:
Kynde

Scherer
#3 Udskriv indlæg
Lagt på d. 04. May 2005 13:23:38
Nysgerrig begynder

Antal indlæg: 13

Tja, skal spille snooker for første gang i aften...er i den heldige situation af kæresten er lige så vild med snooker som jeg er så vi tager sammen ind i ABK31 i aften og prøver spillet.

Ellers en 24-årig mediekonsulent.

Inferi
#4 Udskriv indlæg
Lagt på d. 04. May 2005 18:15:26
Erfaren bruger

Jamen, Inferi..

Bare en gut fra midtjylland, som også har spillet lidt pool for sjovs skyld, og så ellers faldet for snooker, idet det bare er et.. Klassespil.

Er næsten færdig med 1. hf, og regner med at drage på journalisthøjskolen i Århus, når den tid kommer - ellers passerer dagene egentlig bare forbi, uden de helt store ændringer.

- Og jeg er så 19.
"And for those of you who are watching in black and white, the pink is next to the green."

Crown
#5 Udskriv indlæg
Lagt på d. 04. May 2005 18:44:43
Brugers avatar

ny på siden

Antal indlæg: 9

18, går på gymnasiet (2.g) - har spillet en del pool/snooker på mit gamle fritidshjem, deraf den store interesse.. Grin

Overvejer kraftigt om jeg skal melde mig ind i en klub, for når man ser snooker på ES, er det ligefør man har lyst til at hoppe ind bag skærmen! Grin
Venlig hilsen
Crown

http://www.foto.crowns.dk
Inferi
#6 Udskriv indlæg
Lagt på d. 04. May 2005 19:43:35
Erfaren bruger

[quote:5e8105ba1a="Crown"]Overvejer kraftigt om jeg skal melde mig ind i en klub, for når man ser snooker på ES, er det ligefør man har lyst til at hoppe ind bag skærmen! Grin[/quote:5e8105ba1a]

Så sandt som det er sagt. 8)

aks
#7 Udskriv indlæg
Lagt på d. 05. May 2005 07:32:56
ny på siden

Antal indlæg: 2

jeg blev interesseret i snooker da eurosport begynte deres fremragende udsendelser, og nu er det et must..

jeg har aldrig prøvet at spille det selv, men det kunne være rigtigt sjovt at prøve, men det må nok vente til jeg har taget mod til mig... Shockops:

jeg ved ikke om det er sjældent at en kvinde er snookerfreak, alle mine veninder kigger på mig som om jeg er fra en anden planet når jeg prøver at forklare hvor smukt et 147 break er... :lol:, til gengæld ved jeg intet om kunsten at købe de rigtige sko :!:

mvh
annette

Tim
#8 Udskriv indlæg
Lagt på d. 07. May 2005 12:58:39
Brugers avatar

Snooker Afhængig

Antal indlæg: 187

Admin -> Tim

Tjah, jeg må vel hellere deltage i den her sjover :lol:

Jeg er 30 år, uddannet maskinarbejder, og har siden jeg første gang så snooker på eurosport, for snart mange mange år siden, været bidt af spillet.
Jeg er vokset op i en familie med poolbord, og har således spillet en del billard, både pool, 9-ball og keglebillard. Jeg må med skam tilstå, at jeg aldrig har spillet snooker nogensinde - faktisk har jeg aldrig set et snookerbord i virkligheden :shock:

Jeg har dog planer om at skulle finde et bord og spille på inden længe!

\\ Tim

http://snookerfaq.dk
micwic
#9 Udskriv indlæg
Lagt på d. 07. May 2005 22:37:44
Brugers avatar

ny på siden

Antal indlæg: 4

Ja så må jeg jo også melde ud

Michael Wickstrøm er en 41 årig Lastbils chauffør nu kun kørende her i landet men før i tiden som eksport.
Ellers er jeg uddannet diesel elektro mekaniker altså også på lastbiler.
Siden 1979 har jeg sideløbende arbejdet med computer som siden hen førte til at jeg åbnede min egen computer butik som jeg havde i 2 år men som
så meget andet blev det ødelagt af internet handelen.

Med hensyn til snooker så kan jeg også takke Eurosport og ikke mindst HKH (Hans Kongelige Højhed) Henrik Kaj Hansen for at jeg så lyset.
Det er da også blevet til rigtig mange kampe også mod de kendte, dog kun på computeren (World Championship Snooker 2004) det kan anbefales.
Jeg har dog prøvet at stå med en rigtig kø i hånden, men det var heller ikke det jeg skulle leve af. Shockops:

Det er en hel del sværer end det ser ud til så hatten af for dem der kan og som for det til at se så legende let ud. :wink:
MVH

Michael Wickstrøm

http://www.micwic.dk
Tim
#10 Udskriv indlæg
Lagt på d. 03. September 2005 21:20:02
Brugers avatar

Snooker Afhængig

Må hellere tilføje at jeg nu HAR spillet snooker og at det absolut ikke er sidste gang jeg kaster mig over sådan et bord.

Århus pool & billard har timeborde og man kan komme fra gaden og spille - spiller man meget kan det nok være en fordel at blive medlem - men tal med dem derude, de er utroligt flinke Smile

Hvordan gik det så for mig??... Højeste break var vel på omkring de 20! Sad

\\Tim

The Rocket
#11 Udskriv indlæg
Lagt på d. 12. October 2005 16:44:56
Brugers avatar

Snooker Afhængig

Antal indlæg: 110

Tim skrev:
Hvordan gik det så for mig??... Højeste break var vel på omkring de 20! Sad

Mit er da kun 25, og jeg har spillet snart 100 gange vil jeg tro.
______

Jeg student på HTX (teknisk gymnasium) og lige siden jeg så snooker første gang var jeg også solgt. Har snart fulgt spillet i 5 år, og har lagt rigtig mange timer i sporten!

Håber på dette site bliver stort!
/The Rocket

Der er ikke noget der hedder at han er ude af position - Henrik Kaj Hansen om Ronnie O'Sullivan.

fanto
#12 Udskriv indlæg
Lagt på d. 14. October 2005 18:41:25
ny på siden

Antal indlæg: 1

[b]hehe er bare en 24 årig gut fra møn som er flyttet til vejleog så er jeg blevet pensionist Wink har spillet lidt snooker og har da lavet et break på 21

www.kims.dk
Snookerchamps
#13 Udskriv indlæg
Lagt på d. 19. October 2005 08:13:51
ny på siden

Antal indlæg: 2

Tim skrev:
Hvordan gik det så for mig??... Højeste break var vel på omkring de 20!

mit er da kun 23 jeg har også været ude og spille 100 gange og de fleste gange med The Rocket!

jeg går i 10 klasse på Amagerungdomsskole.
jeg har fulgt sporten i snart 5 år.

www.snookerfaq.dk
Petes
#14 Udskriv indlæg
Lagt på d. 15. April 2006 21:08:11
Erfaren bruger

Antal indlæg: 25

Well...better late than never ikke sandt?

Undertegnede er 24, læser til dagligt datalogi på Aalborg universitet. Har spillet snooker i 2½ år med beskedne 33 som højeste break. Har spillet DM to gange, første gang røg jeg ud efter de indledende puljekampe, og i år tabte jeg min kvartfinale-kamp til Daniel Kandi som blev dansk mester igen....fantastisk arrangement for øvrigt!

Jeg spiller med en Parris -kø, og det er uden tvivl de bedste 5000,- jeg nogensinde har brugt!!

Ellers kan jeg nævne at jeg er tilknyttet den danske hjemmeside www.betxpert.com som snooker-"ekspert" hvor jeg, udover at skrive optakter til de forskellige turneringer, skriver analyser af snooker-matches i et forsøg på at udbrede sporten, og selvfølgelig også for at tjene en enkelt skilling fra diverse bookmakers når de jokker i spinaten og sætter deres odds forkert!!...ta' et kig derind, det er GRATIS!! Smile

Jeg tror det var ordenen...som "Anden" si'r i sit show, "Tal for dig selv"...jeg har TAAAALT.... Smile
Redigeret af Petes d. 15. April 2006 21:08:54

Ronnie
#15 Udskriv indlæg
Lagt på d. 17. April 2006 08:00:57
Nysgerrig begynder

Antal indlæg: 21

Well...er en 31 årig folkeskolelærer fra smilets midtby. Jeg blev totalt 'addicted' da Eurosport i sin tid hoppede på VM-vognen tilbage i 90'erne. Har prøvet snooker 'in real life' en enkelt gang og må sige det er det sværeste spil jeg nogensinde har haft fingrene i.
Jeg spiller meget pool på sharks og er blevet rimelig ferm med tiden. Nogen Johnny Archer eller Earl Strickland bliver jeg dog aldrig!
Idolerne er naturligvis Ronnie O'Sullivan stærkt forfulgt af The Iceman (Paul Hunter).

Hvem vinder VM i år?...guees who I'm putting my dusty dollars on Smile
Hvis man kan snooker sig selv i snooker, hvad gør man så i pool??

HenrietteLauridsen
#16 Udskriv indlæg
Lagt på d. 17. April 2006 09:54:12
ny på siden

Ung tøs på blot 17 år... Stor snooker fan gennem de sidste ca 5 år. har endnu ikke selv prøvet at spille snooker, men havde jeg haft pladsen havde jeg købt et brugt bord (uden pis Smile ) hehe..
Arbejder lidt på at finde et sted jeg kan komme til at prøve dette guddommelige spil.. men bor i Holstebro i midtjylland og har svært ved at finde et sted i nærheden ( hjælp Sad ? )

Til dagligt går jeg på Efterskole i 10 kl. og skal fortsætte på gymansiet næste år og regner egentlig med at tage på Aalbor uni dererfter.

Lige nu ser jeg snooker.. dejligt at se Hunter igen, er længe siden ejg har set ham spille..

(btw, sygt at higgins røg ud i går, havde egntlig set ham som potientiel vinder Shock )
Young and innocent Smile

Tim
#17 Udskriv indlæg
Lagt på d. 17. April 2006 17:19:47
Brugers avatar

Snooker Afhængig

Hej HenrietteLauridsen

STRUER BILLARD KLUB
Drøwten 1 7600 Struer
Tlf 97854598

Har et snookerbord – i.flg min liste hvert fald! Smile

Jeg har stadig et hængeparti med dén klubliste… Må jeg snart se at gøre noget ved.

HenrietteLauridsen
#18 Udskriv indlæg
Lagt på d. 17. April 2006 20:16:14
ny på siden

Fedt Smile

Må jeg lige undersøge nærmere. Mange tak for hjælpen. Dejligt med denne side. Også rart at se interesse for snooker stige herhjemme. Wink
Young and innocent Smile

HenrietteLauridsen
#19 Udskriv indlæg
Lagt på d. 17. April 2006 20:19:06
ny på siden

i følge deres hjemmeside er der ingen snookerborde i klubben, men hvem ved hvornår den sidst er opdateret... Håber i hvert fald du har ret Smile
Young and innocent Smile

k8duck
#20 Udskriv indlæg
Lagt på d. 06. May 2006 10:15:00
Nysgerrig begynder

Antal indlæg: 13

Nåja, jeg er jo helt grøn i snooker, har aldrig spillet det. Dog spillede vi en del alm. billard da jeg var teenager, men nogle verdensmestre blev vi ikke. Faktisk har jeg næret en lille drøm om at få et bord selv, men aldrig haft pladsen.
Nå, jeg er kvinde, 42 år og som sagt lige begyndt at se snooker og det kan jeg nok sige at jeg vil blive ved med for hold da op et flot spil.

Kate

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Nyhedsbrev
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

04. September 2010
Så er det snart Shanghai tid, og det er UDEN ROS? Hvem ta'r så titlen?

27. August 2010
Powersnooker og OneFourSeven ser begge ud som det kunne blive interessant. Vil forsøge at få nogle prøve-turneringer op at køre i løbet af sæsonen!

27. August 2010
Davis + Selby + Tabb til KBH... JEG KA' LI' DET!

23. August 2010
Syn's Power Snooker virker interessant, hvad mener snooker oraklerne herinde? www.powersnooker.c
om

23. August 2010
Tillykke til "the Ginger Magician". Still going strong!

29. July 2010
Alex Higgins er gået bort. Trist trist. Trods hans opførsel og mange skandaler, kan der ikke herske tvivl om hans gave ved et snookerbord. RIP!

29. May 2010
Allan Norvak er også med i + 50 her har han vundet de første 2 kampe med 3 - 0 virkelig flot gået af begge drenge/mænd held og lykke til dig også Allan

29. May 2010
Jeg vil blot sige tillykke til Rune som har vundet 3 kampe med 4 - 0 i score ved EM i Bukarest held og lykke fremover kampene kan følges på link på skomarbillard.dk

09. May 2010
... fortsat: , er der Albertslund Billard Club (www.abc72.dk)

09. May 2010
@ Finn50: Hvis du bare har lyst til at prøve spillet kan du reservere bord på poolpub på Nørrebro (www.poolpub.dk). Er du interesseret i at spille snooker regelmæssigt er der A

09. May 2010
Hvor er det muligt at spille snooker i Nordsjælland/Køben
havn???

03. May 2010
Jeg har netop udsendt nyhedsbrev med links til Higgins nyheder - sørg nu for at være tilmeldte til dette! Wink

02. May 2010
John, John, John. Det her får du svært ved at rode dig ud af. Sad

28. April 2010
Bud på hvem der vinder VM?

21. April 2010
Rigtig godt DM alle var virkelige hjælpsomme hele vejen igennem - så var bordene jo bare i topklasse med nr 10 pro klæde...

Siden dannet på: 0.56 sekunder 492,316 Unikke besøg